Subject: taotlus ja lisainfo
From: "Priit Pals" <[email-masked]>
To: "Anneli Antsman" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 10:33:07 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Lgp. Päästeamet ja Anneli Antsmann,

Taotlus.

Palume edasi lükata sunniraha rakendamine ning järelkontroll ettekirjutuse 
nr 7.2-6-2021-101-1( Grandman Invest OÜ, Kadaka tee 84a, Mustamäe linnaosa) 
märgitud puuduste osas.

Taotluse põhjuseks on ehitustööde suur maht ning tuleohutust tagavate 
toodete ja paigaldiste pikad tarne- ning paigaldamise ajad.

Tuleohutuslahenduste parendamise tööd on toiminud kogu 2024 aasta jooksul.

-Hoone kandekonstruktsioonide EI 30 tagamine on lõppjärgus.

-Tuletõkkesektsioonide rajamine on lõppjärgus.

-Suitsuluugid katusele on paigaldatud, automaatika paigaldus käib

-Avatäidetesse suitsueemaldusavad ootavad tarnet (pikk tarneaeg)

-Kandekonstruktsioonide katmise tagajärjel on vaja uuesti paigaldada 
evakuatsioonivalgustus ning ATS süsteem ümber ehitada; viimistleda ruumid.

Kahjuks ei ole jõudnud kõigi töödega valmis saada ettekirjutuses määratud 
tähtajaks.

Palume sunniraha rakendamise ja järelkontrolli aega pikendada 2025. aasta 
esimese kvartali lõpuni.

Best regards,

Priit Pals
Board Member

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 50 82 022
www.sunorek.ee <http://www.sunorek.ee/>
www.tankindoor.ee <http://www.tankindoor.ee/>
Best regards,